sekce 6 |
|
SEKCE I. II. III. IV. V. VI. VII. VIII.
|
Marketingový systém měl by mít zpracován každý podnik, organizace tedy i naše škola. Je to především zaměření na zákazníka u nás tedy na studenty SŠ a přesvědčit je, že EPI, s. r. o. nabízí kvalitní vzdělání. Marketingový systém EPI je částečně zpracován na marketingovém oddělení a také v bakalářské práci Evy Němcové. Základní otázka tedy zní – Jaký by měl být systém marketingu EPI? Zdroje, ze kterých budeme čerpat informace: Metodika výzkumu: Základní vize: Harmonogram práce: Samozřejmě cílem našeho výzkumu je sestavit návrh systému marketingu EPI ke středním školám, podle kterého by se mohla naše škola řídit, tedy zavedení našeho návrhu do praxi.
|
KONTAKT
Evropský polytechnický institut, s. r. o.
Osvobození 699, 686 04 Kunovice, ČR, tel., fax: +42 (0) 632 / 54 90 18
URL: http://www.vos.cz/epi, e-mail: epi@vos.cz
přímý kontakt na centrum: +42 (0) 605 / 446222 (Michal Dvouletý)
nebo e-mail: svvc@vracov.cz